Obecní úřad v rámci kvality služeb občanům nabízí několik elektronických služeb, kdy občan využitím této nabídky je nepřetržitě v kontaktu s Obecním úřadem bez nutnosti osobní návštěvy.
Občan na úřadě
MMS závady a nedostatky
S rychlejším a efektivnějším odstraňováním závad na zařízeních v majetku obce a s odstraňováním nedostatků v obci a okolí můžete pomoci i Vy. Stačí jediné – odeslat foto s upozorněním na problém jako mms zprávu z vašeho mobilního telefonu (popřípadě emailu) s krátkým popiskem o jaký problém se jedná (např. rozbitý chodník, komunikace, osvětlení, neposekaná tráva, zaparkovaný vrak automobilu apod.) na e-adresu:
Pro rychlejší vyřešení konkrétní závady či nedostatku je nutné přesně specifikovat místo a typ závady. Nebude-li fotografie porušovat zákon na ochranu osobních údajů bude zpracována a umístěna k popisku závady na těchto stránkách.
Děkujeme Vám za spolupráci při údržbě vzhledu obce.
Czech POINT
Czech POINT poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z těchto registrů: katastru nemovitostí, obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku a rejstříku trestů.
Ověřený výstup je vydán na počkání, po zaplacení správního poplatku. Platí se na místě v hotovosti.
Pracoviště Czech POINT nejsou určena k nahlížení do rejstříků, ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného rejstříku.
Tento ověřený výstup se stává veřejnou listinou. Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost (např. ve vztahu k zákonu o ochraně osobních údajů). Žadatel musí znát určité identifikační údaje o subjektu, ke kterému chce získat výstup.
Kde můžete o výstupy požádat?
– na obecním úřadě
CO VÁM CZECH POINT NABÍZÍ ?
1. VÝSTUP Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ
Co dostanete:
• Úplný nebo částečný výstup z Listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice
Co potřebujete vědět:
• Katastrální území a číslo Listu vlastnictví
Kolik to bude stát:
• Kč 100 za první stránku a Kč 50 za každou následující, i započatou stránku.
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.
2. VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ
Co dostanete:
• Výpis z rejstříku trestů
• Výpis z rejstříku trestů lze vydat pouze na základě písemné žádosti osobě, které se výpis týká
Co potřebujete vědět:
• Musíte předložit platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem
Kolik to bude stát:
• Kč 50 za podání žádosti
3. VÝSTUP Z OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU
Co dostanete:
• Úplný výstup z obchodního rejstříku
Co potřebujete vědět:
• identifikační číslo organizace (IČ)
Kolik to bude stát:
• Kč 100 za první stránku a Kč 50 za každou následující, i započatou stránku.
4. VÝSTUP ZE ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU
Co dostanete:
• Úplný výstup ze živnostenského rejstříku
Co potřebujete vědět:
• identifikační číslo organizace (IČ)
Kolik to bude stát:
• Kč 100 za první stránku a Kč 50 za každou následující, i započatou stránku
E-podatelna
Elektronická adresa : podatelna@obecbrezno.cz
Tato elektronická podatelna a uvedená adresa je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručených Obecnímu úřadu ve Březně.
Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:
Radniční 97, Březno, 431 45
Úřední hodiny podatelny
Pondělí a středa: 7.30 – 11.30 12.30 – 17.00 hodin
Pravidla potvrzování doručování datových zpráv:
Úřad potvrzuje, že datová zpráva byla doručena elektronické podatelně, zasláním potvrzení.
Úřad zasílá datovou zprávu o doručení v prvním pracovní den, který bezprostředně následuje po dni doručení, na elektronickou adresu, ze které byla zpráva odeslána. Potvrzení o doručení a přijetí je odesláno ihned po kontrole všech náležitostí související s elektronickým podpisem, zejména se skutečností, zda nebyl certifikát podepisující osoby odvolán.Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena.
Technické parametry přijímaných datových zpráv:
Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
. RTF ( textový standart – Rich text Format )
. TXT ( prostý text – CP 852 , 1250 )
Podporované formáty příloh:
. TXT ( prostý text – CP 852, 1250)
. RTF ( textový standard – Rich text Format)
. PDF ( Portable Dokument Format – Adobe Akrobat )
. GIF ( Graphics Interchange Format)
. JPG (Point Photographics Experts Group)
Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy
Datové zprávy jsou přijímány na 3,5“ disketách zformovaných pro některý z „windowsovských“ systémů souborů (FAT) , dále na CD. V případě pochybnosti vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naší pracovníci sdělí, zda jsou technické parametry daného fyzického nosiče akceptovatelné.
Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software nebo chybný formát, není zpracovávána.Pokud odesilatel neobdrží zprávu potvrzující doručení,je pravděpodobné, že se jednalo o takto poškozenou zprávu, kterou nelze zpracovat.
Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny
Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu
starosta@obecbrezno.cz případně na poštovní adresu úřadu. Dotazy úřad vyřizuje do 3 pracovních dnů ode dne jejich doručení.
Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím nemusí být podepsaná zaručeným elektronickým podpisem
Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., o správní řád ( § 37 odst.4 )
- musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb:současně musí být certifikát k podání připojen, nebo
- nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.
Životní situace
Projednání na OÚ a portal.gov.cz
1) Otevřete portal.gov.cz
2) Napíšete do okénka „hledaný text“ – situaci nebo radu k vyhledávané události nebo úkonu.
3) Vyčkáte na zobrazení požadovaného zadání a postupujete dle návodu
Registr oznámení
Dále by Vás mohlo zajímat:
- Bytové hospodářství
- Co mohu vyřídit zde
- E-služby úřadu
- Formuláře
- Hospodaření obce
- Odpadové hospodářství
- Poplatky
- Pověřený úřad
- Předpisy obce
- Příslušnost obce
- Přístup k informacím
- S čím na matriku
- Struktura obecního úřadu
- Úřední deska
- Úřední deska archiv 2007
- Úřední deska archiv 2008
- Úřední deska archiv 2009
- Úřední deska archiv 2010
- Úřední deska archiv 2011
- Úřední deska archiv 2012
- Úřední deska archiv 2013
- Úřední deska archiv 2014
- Úřední deska archiv 2015
- Úřední deska archiv 2016
- Úřední deska archiv 2017
- Úřední deska archiv 2018
- Úřední deska archiv 2019
- Úřední deska archiv 2020
- Úřední deska archiv 2021
- Úřední deska archiv 2022
- Úřední deska archiv 2023