E-služby úřadu

Obecní úřad v rámci kvality služeb občanům nabízí několik elektronických služeb, kdy občan využitím této nabídky je nepřetržitě v kontaktu s Obecním úřadem bez nutnosti osobní návštěvy.

MMS závady a nedostatky

S rychlejším a efektivnějším odstraňováním závad na zařízeních v majetku obce a s odstraňováním nedostatků v obci a okolí můžete pomoci i Vy. Stačí jediné – odeslat foto s upozorněním na problém jako mms zprávu z vašeho mobilního telefonu (popřípadě emailu) s krátkým popiskem o jaký problém se jedná (např. rozbitý chodník, komunikace, osvětlení, neposekaná tráva, zaparkovaný vrak automobilu apod.) na e-adresu:

starosta@obecbrezno.cz

Pro rychlejší vyřešení konkrétní závady či nedostatku je nutné přesně specifikovat místo a typ závady. Nebude-li fotografie porušovat zákon na ochranu osobních údajů bude zpracována a umístěna k popisku závady na těchto stránkách.

Děkujeme Vám za spolupráci při údržbě vzhledu obce.

Czech POINT

Czech POINT poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z těchto registrů: katastru nemovitostí, obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku a rejstříku trestů.

Ověřený výstup je vydán na počkání, po zaplacení správního poplatku. Platí se na místě v hotovosti.

Pracoviště Czech POINT nejsou určena k nahlížení do rejstříků, ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného rejstříku.
Tento ověřený výstup se stává veřejnou listinou. Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost (např. ve vztahu k zákonu o ochraně osobních údajů). Žadatel musí znát určité identifikační údaje o subjektu, ke kterému chce získat výstup.

 

Kde můžete o výstupy požádat?

– na obecním úřadě

 

CO VÁM CZECH POINT NABÍZÍ ?

1. VÝSTUP Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ

Co dostanete:
• Úplný nebo částečný výstup z Listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice

Co potřebujete vědět:

• Katastrální území a číslo Listu vlastnictví

Kolik to bude stát:
• Kč 100 za první stránku a Kč 50 za každou následující, i započatou stránku.

Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.

2. VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ

Co dostanete:
• Výpis z rejstříku trestů
• Výpis z rejstříku trestů lze vydat pouze na základě písemné žádosti osobě, které se výpis týká

Co potřebujete vědět:
• Musíte předložit platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem

Kolik to bude stát:
• Kč 50 za podání žádosti

3. VÝSTUP Z OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU

Co dostanete:
• Úplný výstup z obchodního rejstříku

Co potřebujete vědět:
• identifikační číslo organizace (IČ)

Kolik to bude stát:
• Kč 100 za první stránku a Kč 50 za každou následující, i započatou stránku.

4. VÝSTUP ZE ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU

Co dostanete:
• Úplný výstup ze živnostenského rejstříku

Co potřebujete vědět:
• identifikační číslo organizace (IČ)

Kolik to bude stát:
• Kč 100 za první stránku a Kč 50 za každou následující, i započatou stránku

E-podatelna

Elektronická adresa : podatelna@obecbrezno.cz

Tato elektronická podatelna a uvedená adresa je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručených Obecnímu úřadu ve Březně.

Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:

Radniční 97, Březno, 431 45

Úřední hodiny podatelny

Pondělí a středa: 7.30 – 11.30 12.30 – 17.00 hodin

Pravidla potvrzování doručování datových zpráv:
Úřad potvrzuje, že datová zpráva byla doručena elektronické podatelně, zasláním potvrzení.

Úřad zasílá datovou zprávu o doručení v prvním pracovní den, který bezprostředně následuje po dni doručení, na elektronickou adresu, ze které byla zpráva odeslána. Potvrzení o doručení a přijetí je odesláno ihned po kontrole všech náležitostí související s elektronickým podpisem, zejména se skutečností, zda nebyl certifikát podepisující osoby odvolán.Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena.

Technické parametry přijímaných datových zpráv:
Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
. RTF ( textový standart – Rich text Format )
. TXT ( prostý text – CP 852 , 1250 )

Podporované formáty příloh:
. TXT ( prostý text – CP 852, 1250)
. RTF ( textový standard – Rich text Format)
. PDF ( Portable Dokument Format – Adobe Akrobat )
. GIF ( Graphics Interchange Format)
. JPG (Point Photographics Experts Group)

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy
Datové zprávy jsou přijímány na 3,5“ disketách zformovaných pro některý z „windowsovských“ systémů souborů (FAT) , dále na CD. V případě pochybnosti vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naší pracovníci sdělí, zda jsou technické parametry daného fyzického nosiče akceptovatelné.

Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software nebo chybný formát, není zpracovávána.Pokud odesilatel neobdrží zprávu potvrzující doručení,je pravděpodobné, že se jednalo o takto poškozenou zprávu, kterou nelze zpracovat.

Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny
Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu

starosta@obecbrezno.cz případně na poštovní adresu úřadu. Dotazy úřad vyřizuje do 3 pracovních dnů ode dne jejich doručení.

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím nemusí být podepsaná zaručeným elektronickým podpisem

Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., o správní řád ( § 37 odst.4 )

  • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb:současně musí být certifikát k podání připojen, nebo
  • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

Životní situace

Projednání na OÚ a portal.gov.cz

1) Otevřete portal.gov.cz

2) Napíšete do okénka „hledaný text“ – situaci nebo radu k vyhledávané události nebo úkonu.

3) Vyčkáte na zobrazení požadovaného zadání a postupujete dle návodu

Skip to content